ثبت نام ۸ هزار و ۲۳۱ نفر در ایلام برای دریافت تسهیلات کرونا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از ثبت نام ۸ هزار و ۲۳۱ نفر در ایلام برای دریافت تسهیلات کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «شکرالله شیرخانی» ظهر امروز(8 مرداد) در نشست کارگروه اشتغال ایلام که با حضور بسطامی، نماینده استان در مجلس شورای اسلامی در محل استانداری ایلام اظهار کرد: استان ایلام با ثبت نام 8 هزار و ۲۳۱ پرونده و پرداخت تسهیلات به یک هزار و ۷۴۰ نفر در کشور اول است.

 

وی  تصریح کرد: سهم استان ایلام از تسهیلات حمایتی ۲۱۶ میلیارد تومان است که تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

 

شیرخانی بیان کرد: برای واحدهای کسب و کار ۱۲ میلیون تومان، برای واحدهای کسب و کاری که در رسته های تعطیل شده بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا قرار دارند، به ازای هر شاغل ۱۶ میلیون تومان و برای رانندگان مسافربری (خویش فرمای بیمه پرداز) مبلغ 6 میلیون تومان تسهیلات تعیین شده است.

 

وی اضافه کرد: تسهیلات تا سقف ۱۶ میلیون تومان، نیازمند سفته فرد متقاضی یا چک به تشخیص بانک است، تسهیلات ۱۶ میلیون تا ۴۸ میلیون تومانی نیازمند سفته متقاضی یا چک به همراه یک ضامن است. 

 

شیرخانی بیان کرد: تسهیلات ۴۸ تا ۱۶۰ میلیون تومانی، به سفته متقاضی یا چک با 2 ضامن نیاز دارد و برای وام ۱۶۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی ارائه سفته متقاضی یا چک به همراه سه ضامن لازم است.

کد خبر 954808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha