آزمون سراسری کنکور با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی  در پارسیان برگزار می‌شود

رضاپور گفت: هزار و ۹۹ نفر از واجد الشرایط در شهرستان پارسیان آمادگی دارند با رعایت تمام پروتکل بهداشتی در آزمون کنکور سراسری سال جاری شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از پارسیان، « مجتبی رضاپور » در جلسه شورای آموزش پرورش با بیان اینکه هر مجموعه نیاز به منابع مالی دارد که بتواند خدمات ارزنده ای ارائه دهد، اظهار کرد: دولت در سخت ترین سال مالی قرار دارد و در شهرستان پارسیان نیز بودجه ای که باید هر ساله ۳۰ درصد افزایش پیدا کند، کاهش یافته و در این شرایط دستگاه های موفق خواهند بود که بتوانند درآمد زا باشند.

 

وی در ادامه با اشاره به سند بنیادین تحول افزود: این سند بالای ۸۵ درصد در کل کشور و استان اجرائی شده است و شهرستان پارسیان نیز در سطح استان از شهرستان های پیشتاز اجرائی کردن این سند است.

 

فرماندار پارسیان با اشاره به فعالیت خیرین در شهرستان پارسیان گفت: در حوزه دولتی مدیران دستگاه ها پوشش دهنده و مکمل یک دیگر باشند.

 

رصاپور با اشاره و خدمات ارزنده انجام گرفته در زمان مدیریت جدید آموزش و پرورش شهرستان تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرائی اعتبارات داخلی دستگاه خود را جذب کنند.

 

وی ادامه داد: مجموعه فرمانداری همیشه حامی مدیران به ویژه مجموعه آموزش و پرورش بوده و خواهد بود.

 

گفتنی است، در این جلسه مصوبات جلسه قبل مورد بررسی قرار گرفت و با پیشنهاد رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پارسیان مقرر گردید که میزان شهریه مدارس هیئت امنایی بر اساس تورم موجود ۱۱ درصد افزایش و شهریه پیش دبستانی نیز ۲۰ درصد افزایش پیدا کند و نیز مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پارسیان گزارشی از نحوه برگزاری کنکور سراسری امسال ارائه دادند.

 

 

کد خبر 954885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha