توزیع ۳ هزار بسته پروتئینی به نیازمندان آبادان در رزمایش نهضت احسان و اتحاد

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور از توزیع سه‌هزار بسته پروتئینی در قالب ۹ تن گوشت و مرغ در طرح رزمایش نهضت احسان و اتحاد در شهرستان آبادان برای کمک به نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور» امروز (چهارشنبه 8 مرداد) در آئین رزمایش همدلی و احسان که در حسینیه ثارالله آبادان برگزار شد اظهار کرد: تمام تلاش ما در آبادان این است که از ظرفیت‌های کشوری و استانی برای انجام طرح مواسات و کمک به نیازمندان استفاده کنیم.

 

امام جمعه آبادان افزود: البته طرح مواسات و همدلی تا روز گذشته در مراحل مختلفی انجام شد و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس که به طرح نهضت احسان و اتحاد اشاره کردند، می‌خواهیم از امروز این نهضت را در شهرستان آبادان انجام دهیم.

 

وی تصریح کرد: بسیار خرسندیم در ایامی که چهل و یکمین سالگرد اقامه نماز جمعه است توفیقی داشتیم تا روز گذشته مرحله دیگر رزمایش نهضت احسان و اتحاد را انجام دادیم.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور از توزیع 9 تن مواد پروتئینی گوشت و مرغ در این رزمایش خبر داد و اضافه کرد: این بسته‌های پروتئینی در میان گروه‌های هدف توزیع می‌شود.

 

وی ابراز کرد: از بنیاد احسان، بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) که از سال گذشته از ابتدای آبگرفتگی تاکنون در کنار ما بودند و در کل کشور کارهای بسیار خوبی را انجام دادند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

 

امام جمعه آبادان همچنین از توزیع چهار میلیون مواد پروتئینی از سوی بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کل کشور خبر داد و بیان کرد: سهمیه شهرستان آبادان ۹ تن گوشت و مرغ در قالب سه‌هزار بسته است که با تعداد بسیار زیادی از گروه‌های مختلف جهادی با همکاری نیروهای خدوم ستاد اقامه نماز جمعه و نهاد امامت جمعه در میان افراد نیازمند شناسایی شده، توزیع می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه همه تلاش ما این است که این بسته‌ها به دست افراد نیازمند و گروه هدف برسد عنوان کرد: البته قصد داریم در مرحله بعدی این رزمایش همزمان با روز عید غدیر در بحث توزیع مواد پروتئینی و خواروبار به نیازمندان برگزار کنیم.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور خاطرنشان کرد: در رزمایش آینده که در عید غدیر انجام می‌شود، حدود 10 تن برنج را در اختیار نیازمندان قرار می‌دهیم ضمن آنکه در حال تلاش برای تهیه خواربار و دیگر مایحتاج مورد نیاز نیازمندان هستیم.

 

وی از خیرین و شهروندان خواست در زمینه کمک به نیازمندان همکاری کنند و یاد آور شد: خوشبختانه تاکنون از سوی فرمانداری، دستگاه‌های اجرایی و ادارات، سازمان‌ها، موسسات خیریه، بازاریان و... در این زمینه همکاری بسیار خوبی صورت گرفته لذا از همه عزیزان تقاضا داریم کمک بیشتری کنند و دست ما را در این امر بگیرند تا در روز عید غدیر بتوانیم رزمایشی را در شان غدیر در آبادان پیاده‌سازی کنیم.

 

کد خبر 954910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha