باید نگاه ویژه‌ای به دهه ولایت به خصوص عید غدیر داشته باشیم

شریعتی با بیان اینکه باید نگاه ویژه‌ای به دهه ولایت به خصوص عید غدیر داشته باشیم گفت: گرامیداشتن بزرگترین عید الهی از مهم‌ترین وظایف ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، «غلامرضا شریعتی» ظهر امروز (چهاشنبه 8 مرداد) در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان خوزستان که به مناسبت دهه ولایت و هفته دولت برگزار شد اظهار کرد: غدیر یک حادثه یا سرزمین نیست، غدیر یک تفکر نشات گرفته از تداوم خط پیامبران است.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه باید نگاه ویژه‌ای به دهه ولایت به خصوص عید غدیر داشته باشیم افزود: اگر ما در شهری که خاستگاه تشیع است نتوانیم عید غدیر را آنچنان که باید و شاید گرامی داریم از چه کسی انتظار گرامی داشت این روز بزرگ را داریم؟

 

وی با اشاره به اینکه همه ادارات و سازمان‌ها باید برنامه تعیین شده و مشخصی برای برگزاری این عید داشته باشند اضافه کرد: ما به‌دنبال افترا و تفرقه میان مذاهب اسلامی نیستیم و همواره همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند بر وحدت امت اسلامی تاکید داریم، اما گرامی داشتن بزرگترین عید الهی از مهم‌ترین وظایف ما است.

 

شریعتی در ادامه با اشاره به موضوع هفته دولت ابراز کرد: کشور ما در چندین سال اخیر شاهد بحران‌ها و مشکلات فراوانی که عمدتا متوجه مردم بوده، شده اما در همین بحران‌ها و تحریم‌های ظالمانه نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه کرد.

 

وی با اشاره به کشت ۲۰۲ هزار هکتاری برنج در سال 98 تصریح کرد: با این مقدار کشت برنج سال گذشته کشور از واردات برنج بی‌نیاز شد؛ در سال جاری این میزان به 205 هزار هکتار رسیده که امیدواریم امسال نیز با این رقم کشور از واردات برنج بی‌نیاز شود.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه 600 هزار تن شکر در شرکت توسعه نیشکر خوزستان تولید شده عنوان کرد: همه این تلاش‌ها در راستای بی‌نیازی کشور از دستان خارجی است که امیدواریم با تلاش مطلوب با سرعت بیشتری به سمت خودکفایی حرکت کنیم و این پیچ تاریخی تند را پشت سر بگذاریم.

 

کد خبر 954918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha