تعریف 33 طرح و پروژه جهش تولید برای استان فارس توسط سازمان برنامه و بودجه

نوبخت با اشاره به سفر خود به فارس، گفت: در این سفر برنامه جهش تولید بیشتر مد نظر قرار می گیرد، در این برنامه 33 طرح و پروژه در بخش های صنعت، خدمات و کشاورزی تعریف شد که عمده خدمات در بخش گردشگری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدباقر نوبخت»، امروز (چهارشنبه 8 مرداد) در آغاز سفر خود به فارس گفت: این سفر در راستای سفر چند هفته پیش انجام شده است که چند هفته پیش از آزادراه شیراز – اصفهان بازدید شد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه آزادراه شیراز – اصفهان تا ایزدخواست امسال آماده می شود، تاکید کرد: در آن سفر مقرر شد 300 میلیارد تومان برای تکمیل این آزادراه از سوی دولت پرداخت شود، این هزینه از مصوبات سفر رئیس جمهور بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه یک هزار و 18 میلیارد تومان برای 50 طرح و پروژه مصوب شده بود که امروز برای آخرین بررسی های این مصوبات بازدیدهایی انجام می شود، تاکید کرد: از آن یک هزار و 18 میلیارد تومان که مصوب شده بود بالغ بر 330 میلیارد تومان آن پرداخت شد و به خاطر نوسات اقتصادی، برای برخی از آن پروژه ها نیازمند هستیم تقویت مالی را برای فارس داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در این سفر برنامه جهش تولید بیشتر مد نظر قرار می گیرد، در این برنامه 33 طرح و پروژه در بخش های صنعت، خدمات و کشاورزی تعریف شد که عمده خدمات در بخش گردشگری است، یادآور شد: بیش از یک هزار میلیارد تومان پیش بینی اعتبار شد اگر بتوانیم در امسال انجام دهیم بیش از 6 میلیارد و 200 میلیون تومان به ارزش تولیدات این بخش ها اضافه خواهد شد و سازمان برنامه و بودجه بر اساس تاکید مقام معظم رهبری، برنامه ای برای جهش تولید در سراسر کشور به طور مجزا برای هر استان در نظر گرفته است که اطلاع رسانی خواهد شد.

 

کد خبر 954925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha