روز عرفه، روز جاماندگان از فیوضات شب های قدر است

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: روز عرفه، روزی است که کسانی که در شب های قدر نتوانسته اند از فیوضات این شب ها بهره مند شوند امیدوار هستند که در روز عرفه به آن دست پیدا کنند.

«حجت الاسلام عیسی بزمانی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: بسیاری از گناهان انسان در روز عرفه مورد بخشش خداوند قرار می گیرند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همگان در روز عرفه امیدوار باشند و دست بندگی به سمت خداوند دراز کنند تا مشمول رحمت الهی شوند.

 

بزمانی یادآور شد: امام سجاد علیه السلام در روز عرفه فردی را دید که مشغول گدایی است به او فرمود: وای بر تو در چنین روزی شایسته نیست انسان به غیر درگاه خدا دست دراز کند.

 

وی با بیان اینکه در روز عرفه، شیطان از هر زمان دیگر حقیر است، افزود: این روز دو برکت دارد، یک برکت ارتباط بندگان با خدا؛ بندگان راه آشتی کردن با خدا را در دعا کردن پیدا می کنند و نیز مغفرت الهی در این روز فراوان است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: روز عرفه بهترین روز در زندگی انسان است که در این روز مستحب است که انسان روزه دار باشد ولی به شرط اینکه حال دعا و بندگی را داشته باشد.

کد خبر 955047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha