کمک های اهدایی خیرین شیروان برای تجهیز خانه های بهداشت و بیمارستان

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: خیرین این شهرستان مبالغی را برای تجهیز خانه ها، مراکز بهداشتی و بیمارستان ها اهدا کردند.

«سیده معصومه هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: امسال خیران سلامت این شهرستان بیش از چهار میلیارد ریال کمک کردند که میزان کمک صورت گرفته از سوی خیرین برای تجهیز خانه ها و مراکز بهداشتی و بیمارستان های شهرستان اهدا شده است.
 
 
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان با قدردانی از این اقدام خیرخواهانه بیان کرد: به طور حتم مشارکت خیران سلامت موجب توسعه زیر ساخت های بهداشتی و درمانی و افزایش خدمات رسانی به مردم منطقه خواهد شد.
 
 
هاشمی همچنین با قدردانی از مشارکت بی‌نظیر مردم و خیرین برای کمک به حوزه سلامت این شهرستان در مقابله با بیماری کرونا عنوان کرد: علاوه بر کمک های فوق یکی از خیرین این شهرستان سه قلم تجهیزات پزشکی به شبکه بهداشت و درمان شیروان اهدا کرد.
 
 
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان گفت: این تجهیزات شامل یک دستگاه ECG، یک دستگاه استریلیزاسیون پرتابل، یک دستگاه سونیکت و دو عدد رایانه است که ارزش کل محموله‌های اهدایی از سوی این خیر بالغ بر  ۲۵۰ میلیون ریال است. 
 
 
هاشمی خاطرنشان کرد: خیران سلامت شهرستان شیروان با اهدای کمک‌های خود، زمینه خرید دو دستگاه کمک‌تنفسی (BIPAP) برای بیماران کرونایی و ماسک‌های مخصوص آن را فراهم کردند.
 
 
وی تصریح کرد: همچنین با همت دکتر ملیحه سودانه، متخصص قلب در شهرستان، ۴۲۰ میلیون ریال کمک خیران سلامت برای خرید اقلام کمکی و بهداشتی مورد نیاز بیماران کرونایی این شهرستان جمع آوری شده که این دو دستگاه کمک تنفسی با هزینه ۲۹۰ میلیون ریال از همین محل خریداری شده است.
 
 
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان از شهروندان نوعدوست و خیر این شهرستان درخواست کرد که در حد توان به مجمع خیرین سلامت برای تهیه محلول ضدعفونی رایگان به منظور مقابله با ویروس کرونا و توزیع آن در محلات مختلف شهر شیروان و روستاها، کمک های خود را به شمار کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۸۹۶۲۰  به نام شورای خیرین سلامت شیروان واریز کنند.
 
 
هم اینک، ۲۰ پزشک متخصص در رشته های مختلف در این شهرستان فعالیت می کنند.
 
 
 
بر اساس آمارهای موجود، شهرستان شیروان ۱۹ مرکز خدمات جامع سلامت و ۸۰ خانه بهداشت دارد.
کد خبر 955058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha