۲ خبر کوتاه از تالش

تجلیل فرماندار از پرستاران و ویزیت رایگان کارگران شهرداری تالش از اخبار کوتاه این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و روز ملی ازدواج، فرماندار تالش به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی در بیمارستان شهید نورانی این شهرستان حضور یافت و از پرستاران که به تازگی ازدواج کرده بودند، تجلیل کرد.

 

«سید عیسی مهدوی» در آیین تجلیل از پرستاران تازه ازدواج کرده، اظهارکرد: پرستاران به همراه کادر پزشکی و دیگر مسئولین ایثارگرانه از زمان شیوع ویروس کرونا به مقابله با این ویروس منحوس پرداختند و بهترین خدمات را با تمام مشکلات و سختی هایی که داشتند به بیماران ارائه کردند و توانستند سلامتی را به جامعه برگردانند .

 

فرماندار تالش گفت: از پرستارانی که در دوران شیوع کرونا ویروس ایثارگرانه به بیماران و مردم خدمت کردند و مراسم ازدواج شان به تاخیر افتاد نهایت تقدیر و  تشکر را دارم.

 

گفتنی است، در این آیین فرماندار تالش با اهدای لوح تقدیر و گل از پرستارانی که به تازگی ازدواج کرده بودند، تجلیل و قدردانی کرد.

 

*اقدام ارزشمند ۲ پزشک تالشی در ویزیت رایگان کارگران شهرداری

۲ پزشک تالشی دکتر رحمانی و دکتر شاهمرادی در اقدامی ارزشمند با حضور در شهرداری تالش کارگران و کارکنان این مجموعه را به صورت رایگان ویزیت کردند.

 

این ۲ پزشک تالشی در راستای پیشگیری و حمایت و تقدیر از زحمات پاکبانان زحمتکش، این اقدام ارزشمند را انجام دادند.

 

پزشکان حضور یافته جهت ویزیت رایگان کارگران و کارکنان شهرداری تالش، همچنین توصیه های بهداشتی لازم را به آنان متذکر شدند.

 

این اقدام ارزشمند با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر تالش صورت گرفت.

کد خبر 955068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha