رانندگان تاکسی پروتکل های بهداشتی را به صورت کامل رعایت می کنند

ضامنی گفت: تمام رانندگان تاکسی ماسک زده و همه پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و از مردم هم درخواست دارم تا با زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی از خود و سایر هموطنان محافظت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: «مرتضی ضامنی» امروز (پنج شنبه ۹ مرداد) در گفتگوی زنده با شبکه خبر گفت: تاکنون ۱۵۰ هزار راننده تاکسی متقاضی دریافت وام ۶ میلیون تومانی برای رانندگان تاکسی که از کرونا آسیب دیده اند شده اند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های کشور افزود: تسهیلات مشاغل آسیب دیده نیز توسط وزارت رفاه به مبلغ ۶ میلیون تومان به همه رانندگان تاکسی و سرویس مدارس که در سامانه کارا ثبت نام کرده اند و بیمه ویژه رانندگی تامین اجتماعی دارند و یا فاقد بیمه هستند پرداخت می شود.

وی افزود: تسهیلات ۲ میلیون تومانی نیز به رانندگانی که خود یا یکی از اعضای خانواده آنها دچار بیماری شده اند با کارمزد ۴ درصد پرداخت خواهد شد، که تاکنون ۱۵ هزار نفر این تسهیلات را دریافت کرده و در این فاز تا ۲۵ هزار نفر و در فاز بعدی نیز تا ۲۵ هزار نفر دیگر این وام را دریافت خواهند کرد.

ضامنی خاطر نشان کرد: رانندگان تاکسی در تمام کشور ماسک زده و تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و مردم نیز باید با رعایت پروتکل های بهداشتی ضمن حفاظت از جان خود از جان سایر هموطنان نیز محافظت کنند.

کد خبر 955137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha