جمع آوری نذورات عید قربان در 11 پایگاه بهزیستی استان زنجان

11 پایگاه بهزیستی در استان زنجان آماده جمع آوری نذورات، گوشت قربانی و کمک های نقدی و غیرنقدی در روز عید قربان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان،همزمان با فرا رسیدن دهه ولایت عید قربان تا عید غدیرخم، بهزیستی استان زنجان با تاسی از سیره اهل بیت(ع) و در راستای ترویج فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری در 11 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی (نذورات، گوشت قربانی و .. ) آماده جمع‌آوری کمک‌های همشهریان خیر است.

 

امسال هفت پایگاه در مراکز بهزیستی شهرستانهای تابعه و چهار پایگاه نیز در مرکز استان که یک پایگاه در ستاد بهزیستی و یک پایگاه در مرکز شیرخوارگاه شهید ثمین تاب بهزیستی، بهزیستی شهرستان زنجان و مجتمع توانبخشی شهید فلاح  برپا می‌شود.

 

نذورات و کمک‌های مردمی در بخش مسکن، پرداخت تسهیلات جهیزیه و ازدواج، هزینه‌های تحصیلی کودکان و کمک‌های درمانی خانواده‌های معلولین، نیازمندان، زنان سرپرست خانوار و اقشار آسیب‌پذیر هزینه خواهد شد.

 

سال گذشته مردم خیر و نوع دوست استان زنجان مبلغ 5 میلیارد ریال به معلولین، زنان سرپرست خانوار، ایتام و اقشار آسیب پذیر بهزیستی در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی در دهه ولایت کمک کردند.

 

شماره کارت مجازی 5029081010321806 نزد بانک توسعه تعاون برای پرداخت کمک‌های نقدی مردم نوع دوست زنجانی در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 955154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha