نجوای دعای عرفه به همت کانون «الزهرا (س)»

حضوری گفت: دعای روحبخش عرفه به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار می شود.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، عرفه را روز استجابت دعاها دانست و گفت: روز عرفه جایگاه والایی میان مسلمانان دارد و می تواند در رشد معنوی انسان اثرات فراوان بگذارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» مسئله استجابت دعا را از ویژگی های روز عرفه عنوان کرد و افزود: عرفه را روز دعا و نیایش می نامند و برای این روز اعمال و دعاهایی آمده است.

 

به گفته وی امسال به دلیل شرایط موجود که به سبب شیوع بیماری «کرونا» در کشور ایجاد شده امکان برگزاری مراسم هایی که با تجمع همراه است نیز محدود بوده و برگزاری دعای عرفه نیز با شرایط ویژه و اعمال محدودیت ها برگزار می شود.

 

حضوری از برگزاری دعای پرفیض عرفه به همت کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» خبر داد و گفت: این مراسم با نوای ذاکر اهلبیت (ع)، «امین بشارتی»، همراه است.

 

وی با اشاره به مکان برگزاری این مراسم، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر شهرستان، قرائت این دعای روحبخش را در مسجد «الزهرا (س)» برگزار می کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» ادامه داد: قرائت دعای عرفه از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز پنجشنبه نهم مردادماه با حضور خیل مشتاقان عصمت و طهارت (ع) انجام می شود.

 

وی با اشاره به لزوم رعایت توصیه های بهداشتی در برگزاری این مراسم، تصریح کرد: به همراه داشتن ماسک از ضروریات این مراسم بوده و از مردم می خواهیم از به همراه آوردن کودکان خودداری کنند.

 

حضوری در پایان با قدردانی از همکاری اعضای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» از عموم مردم برای شرکت در مراسم دعای عرفه دعوت به عمل آورد.

 

کد خبر 955202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha