حمایت سازمان برنامه و بودجه کشور از افتتاح دانشگاه جدید صنعتی شیراز در شهر صدرا

نوبخت گفت: افتتاح دانشگاه جدید صنعتی شیراز در شهر صدرا، فضای آموزشی خوبی در این شهر جدید فراهم خواهد کرد و سازمان برنامه و بودجه کشور از این توسعه علمی حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد باقر نوبخت»، امروز (پنج شنبه 9 مرداد) در مراسم افتتاح فاز اول دانشگاه جدید صنعتی شیراز گفت: توسعه فضای علم و تحصیل از اقدامات موثری است که مورد حمایت دولت قرار دارد و با افتتاح دانشگاه جدید صنعتی شیراز در شهر صدرا، فضای آموزشی خوبی در این شهر جدید فراهم خواهد کرد.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: سازمان برنامه و بودجه کشور حامی توسعه علمی است و برای اتمام این دانشگاه قول مساعد به  به رئیس دانشگاه صنعتی شیراز می دهد.

وی اضافه کرد: دولت در کنار این مرکز علمی به ایجاد یک مرکز فرهنگی نیز در کنار دانشگاه جدید صنعتی شیراز توجه دارد و همچنین  در حد توان خود یک منزل و دفتر برای امام جمعه شهر صدرا احداث خواهد کرد.

گفتنی است، مراسم افتتاح فاز اول دانشگاه جدید صنعتی شیراز با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار فارس و جمعی از مسئولان، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها برگزار شد و فاز اول این دانشگاه در صدرا در زمینی به مساحت  ٣۶ هکتار افتتاح شد و فاز دوم نیز در مساحت 84 هکتار متعاقبا احداث خواهد شد.

کد خبر 955233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha