توزیع گوشت قربانی به همت کانون «ذکرالله» جهرم میان نیازمندان

قاسمیان نژاد از قربانی کردن یک رأس دام و توزیع گوشت میان نیازمندان همزمان با عید سعید قربان در کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله» جهرم خبر داد.

«مهدی قاسمیان نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک عید سعید قربان گفت: قربان روز رسیدگی به نیازمندان و بریدن از تعلقات مادی است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله»، مسجد «اباعبدالله الحسین (ع)» جهرم با تاکید بر لزوم احیا سنت قربانی در این مناسبت عظیم و معنوی، افزود: امسال با توجه به شیوع بیماری «کرونا» و تاکید رهبری انقلاب مبنی بر لزوم حمایت از نیازمندان و محرومان، این سنت حسنه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به برنامه قربانی کردن دام در راستای کمک به محرومان به همت کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله»، خاطرنشان کرد: این برنامه امروز با قربانی کردن یک رأس گوسفند انجام شد.

 

قاسمیان نژاد با اشاره به اینکه تهیه این گوسفند با کمک و همت خیران تامین و خریداری شده است، عنوان کرد: این گوسفند با هزینه ای حدود 20 میلیون ریال خریداری و ذبح شد.

 

وی ادامه داد: حدود 20 کیلوگرم از گوشت این قربانی پس از بسته بندی به کم اعضای کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله» میان خانواده های نیازمند و کم بضاعت توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله»، مسجد «اباعبدالله الحسین (ع)» جهرم ضمن قدردانی از همت خیران جهت تهیه گوسفند و توزیع گوشت میان نیازمندان، اذعان کرد: امیدواریم این امر خیر و نیکوکارانه زمینه ای برای چنین برنامه هایی در آینده باشد تا ما نیز بتوانیم در حد توان خود قدمی در راستای کمک به محرومان و نیازمندان برداریم.

 

 

کد خبر 955386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha