تولید نماهنگ «بال پرواز» به مناسبت روز «عرفه»   به همت کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری از تولید نماهنگ «بال پرواز» به مناسبت روز «عرفه» در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک عید سعید قربان گفت: دعای روز «عرفه» با رعایت پروتکل های بهداشتی همزمان با این مناسبت معنوی در مسجد «الزهرا (س)» برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم افزود: در این مراسم «امین بشارتی» از مداحان و ذاکران اهلبیت (ع) به قرائت دعای پرفیض و روحبخش «عرفه» پرداخت که شور و شوق معنوی به مجلس و حاضران در مراسم ایجاد شد.

 

وی از دیگر برنامه های روز «عرفه» را تولید نماهنگ «بال پرواز» عنوان کرد و اظهار داشت: این نماهنگ که به مدت 6 دقیقه تولید شده، مداحی «فرشید میرزایی» در وصف روز «عرفه» به شیوه زیبا و دلنشین تدوین شده است.

 

حضوری ادامه داد: این نماهنگ به همت گروه رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» تهیه و تولید شده که جا دارد از تلاش آنها قدردانی شود.

 

وی همچنین به برگزاری نماز روز عید قربان در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» اشاره کرد و گفت: اقامه نماز عید قربان نیز به امامت حجت الاسلام «امین فتاحی» در صبح روز این عید بزرگ و باعظمت اقامه شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم در پایان تصریح کرد: برگزاری این برنامه ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک انجام شده است.

 

 

کد خبر 955390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha