برگزاری طرح قرآنی «بینات» در دشت‌آزادگان

حمادی از برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزشی ارتقای سطح تلاوت در قالب طرح قرآنی «بینات» در دشت‌آزادگان خبر داد و گفت: شرط برگزاری حضوری این کارگاه‌ها وضعیت شیوع کرونا است.

«یوسف حمادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: کارگاه آموزشی ارتقای سطح تلاوت قرآن کریم با محوریت تقلید از اساتید بارز جهان اسلامی در سوسنگرد برگزار شد.

 

مدیر مجمع قاریان و حافظان قرآن دشت‌آزادگان با اشاره به اینکه مدرس این کارگاه محسن حاجی بود افزود: در این کارگاه قاریانی از شهرهای هویزه، بستان، رفیع، ابوحمیظه، کوت سید نعیم و سوسنگرد حضور داشتند و به تلاوت پرداختند.

 

وی با بیان اینکه رفع اشکال در تلاوت‌های تقلیدی از مهم‌ترین نکات این جلسه بود اضافه کرد: مدرس این دوره در بعد تقلید صحیح و غیرصحیح، راهکارهای برون‌رفت و اصلاح تقلید غیرصحیح و همچنین روش پیشرفت در تقلید صحیح از قاریان بزرگ جهان اسلام اشاره کرد.

 

حمادی با اشاره به اینکه این کارگاه که با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی  برگزار شد ابراز کرد: امور آموزش مجمع قاریان و حافظان قرآن دشت‌آزادگان در نظر دارد سلسله کارگاه‌های آموزشی ارتقای سطح تلاوت را در قالب طرح قرآنی بینات برگزار کند که شرط برگزاری حضوری این طرح وضعیت شیوع کرونا است.

 

کد خبر 955459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha