۷۴ باب کانون فرهنگی هنری در خراسان جنوبی راه اندازی می شود

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی از تاسیس و راه اندازی ۷۴ باب کانون فرهنگی هنری جدید در سال جاری خبر داد و گفت: به هر شهرستان با توجه به شاخصه های جمعیتی و جغرافیایی، سهمیه ای تعلق گرفته است.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» به خبرنگار شبستان در بیرجند گفت: طبق اعلام ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، سهمیه خراسان جنوبی برای راه اندازی کانون جدید در سال ۹۹ تعداد ۷۴ باب است.

 

وی با اشاره به وجود ۱۱ شهرستان در استان خراسان جنوبی افزود: سهمیه ای برای هر یک از این شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است که به مسئولان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ می‌شود.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی ادامه داد: متقاضیان جهت راه اندازی کانون فرهنگی هنری در جوار مساجد باید در گام نخست با مراجعه به سایت «بچه‌های مسجد» نسبت به تکمیل فرم‌ها و اطلاعات خواسته‌های شده اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته و طبق سیاست‌ های ستاد کانون‌های مساجد کشور، ۶۰ درصد کانون‌های فرهنگی هنری در نقاط روستایی استان راه اندازی شده‌اند، گفت: این مراکز به عنوان سفیران فرهنگی در نقاط روستایی، عشایری و مرزی به اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری،‌ آموزشی، دینی و ... می‌پردازند.

 

سبزه کار خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶۷۳ باب کانون فرهنگی هنری در استان خراسان جنوبی وجود دارد.

کد خبر 955468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha