پذیرش در مدارس علمیه لرستان تا پایان مرداد ادامه دارد

حجت الاسلام عبداللهی، با اشاره به پایان یافتن مهلت پذیرش و آغاز مراحل ارزیابی داوطلبان، گفت: به علت شیوع ویروس کرونا علاقه مندان ورود به حوزه تا پایان مرداد می توانند نسبت به ثبت نام مراجعه کنند.

حجت الاسلام «احد عبداللهی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: 13 مدرسه علمیه برادران استان لرستان به مناسبت سال تحصیلی جدید اماده پذیرش طلبه جدیدالورود هستند.

 

مدیر حوزه علمیه لرستان ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تبلیغ و اطلاع رسانی بین عموم مردم در زمینه پذیرش حوزه علمیه به صورت مجازی و با بهره مندی از ظرفیت رسانه و صدا و سیما و دیگر ظرفیت های مجازی صورت گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: آزمون ورودی حوزه به صورت غیرحضوری برگزاری شد و هم اکنون داوطلبان در مدارس علمیه به صورت جداگانه و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال شرکت در مصاحبه ورودی هستند.

 

حجت الاسلام عبداللهی در ادامه تصریح کرد: تا پایان مرداد ماه حوزه علمیه برادران لرستان آماده پذیرش است و از بین جوانان با استعداد و علاقه مند طلبه می پذیرد.

 

وی بیان کرد: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در حوزه علمیه برادران در سراسر استان لرستان و تا پایان مرداد ماه به مدارس علمیه مراجعه و در دوره های ارزیابی شرکت کنند.

 

مدیر حوزه علمیه لرستان بیان داشت: حوزه علمیه برادران ظرفیت پذیرش بیش از 300 طلبه جدیدالورود را دارد و بر اساس آمار داوطلبان ورود به حوزه و معیار کیفیت محوری در دوره های ارزیابی و پذیرش این آمار متغییر است.

   

کد خبر 955496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha