6 جایگاه عرضه سوخت مایع در ایلام دارای پروانه  استاندارد هستند

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: در حال حاضر6 جایگاه عرضه سوخت مایع در ایلام دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد هستند.

«مهناز همتی» در گفت و گو با خبنرگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد یکی از وظایف سازمان ملی استاندارد ایران، نظارت بر اجرای خدمات توزیع گاز مایع سیلندری مورد مصرف در لوازم گاز سوز خانگی مطابق الزامات مندرج در استاندارد ملی 841 و تأسیسات مربوطه است.

 

وی افزود: در حال حاضر توزیع گاز مایع سیلندری به منظور استفاده در خودرو به عنوان سوخت ممنوع است و این سازمان هیچگونه مسئولیتی در قبال خطرات احتمالی ناشی از استفاده غیرمجاز در این خصوص ندارد.

 

مدیرکل استاندارد ایلام بیان کرد: با توجه به فصل گرما و گرمای بی سابقه دما در استان، شهروندان عزیز توجه داشته باشند در جهت کاهش مخاطرات و حوادث احتمالی، سیلندر گاز مایع را در مجاورت اشیاء قابل اشتعال، منابع حرارتی، درب های خروجی و پلکان های که به طور معمول مورد استفاده قرار می گیرند، قرار ندهند.

 

همتی عنوان کرد: کلیه سیلندرهای گاز مایع در گردش هر 5 سال یکبار مورد آزمون دوره ای قرار می گیرند و در صورت تأیید آزمون، وارد چرخه مصرف می شوند.

 

 وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 6 جایگاه عرضه سوخت گاز مایع خانگی در استان وجود دارد که همگی داری پروانه کاربرد علامت استاندارد هستند.

کد خبر 955511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha