نتایج اولیه حاکی از آلودگی آب در روستای محمدآباد نیست

ساور گفت: پایش شرکت آب و فاضلاب و شبکه بهداشت در روزهای هشتم و نهم مرداد از تاسیسات و شبکه روستای محمدآباد گرگان مقدار کلر آزاد به میزان 8 دهم میلی گرم در لیتر و مقدار کدورت دو واحد بود و گزارش های اولیه حاکی از سلامت آب است.

«ولی الله ساور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در بازدید مشترک میان اکیپ پایش شرکت آب و فاضلاب و شبکه بهداشت در روزهای هشتم و نهم مرداد از تاسیسات و شبکه این روستا مقدار کلر آزاد به میزان 8 دهم میلی گرم در لیتر و مقدار کدورت دو واحد است و گزارش های اولیه حاکی از سلامت آب بود.

 

مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب گلستان ادامه داد: همچنین در پی نشر خبرهایی در فضای مجازی مبنی بر آلودگی آب شرب روستای محمدآباد اطلاعیه ای صادر شد.

 

ساوری بیان کرد: در این اطلاعیه تاکید شد که بخشی از آب شرب روستای محمدآباد از دو حلقه چاه موجود در این روستا و بخش دیگر از خط انتقالی که از سمت گرگان به شهر آق قلا هدایت و تامین می شود.

 

وی افزود: این روستا دارای دو باب مخزن زمینی و هوایی است که کلر زنی آنها با استفاده از یک دستگاه کلریناتور برقی انجام می شود.

 

مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب گلستان متذکر شد: همچنین در این اطلاعیه تاکید شد که از آب شرب شبکه توزیع نیز نمونه برداری مشترک انجام شده است و نتایج آن به زودی اعلام خواد شد ولی بررسی ها بیانگر آن است که از لحاظ کمی و کیفی آب این روستا هیچ مشکلی نداشته است و مورد تایید مرکز بهداشت و شرکت آب و فاضلاب استان است.

 

 

کد خبر 955536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha