نذر قربانی کانون موسی بن جعفر (ع) برای نیازمندان در روزگار کرونایی

هاشمی اصل گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری موسی بن جعفر (ع) ۵۰ بسته نذر قربانی را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع کردند.

«محمد هاشمی اصل» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها را تعطیل و افراد شاغل در این مشاغل متضرر شده اند، اما فعالان کانون فرهنگی هنری موسی بن جعفر (ع) در این روزها با ذبح قربانی سفره های نیازمندان را عطرآگین کرده اند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری موسی بن جعفر (ع) مسجد موسی بن جعفر (ع) باباحیدر ادامه داد: اعضای کانون گوشت های قربانی را در بسته های بهداشتی و با رعایت پروتکل های بهداشتی بین اقشار کمتر برخوردار توزیع کردند.

 

وی ادامه داد: همه خانواده های نیازمند در شهر باباحیدر توسط اعضای کانون فرهنگی هنری موسی بن جعفر (ع) شناسایی شده اند و به همین منظور گوشت های قربانی با سرعت بیشتری توزیع شد.

 

هاشمی اصل با اشاره به اینکه این طرح برای چندمین بار است که توسط اعضای کانون صورت می گیرد گفت: در این مرحله که به مناسبت عید سعید قربان صورت گرفت 50 بسته گوشت بین نیازمندان توزیع شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری موسی بن جعفر (ع) مسجد موسی بن جعفر (ع) باباحیدر بابیان اینکه یکی از رویکردهای کانون فرهنگی هنری موسی بن جعفر (ع) شهر باباحیدر حمایت از افراد آسیب پذیر از کرونا است گفت: کمک به نیازمندان توسط کانون موسی بن جعفر (ع) همچنان ادامه دارد.

 

کد خبر 955583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha