امروز نیازمند رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد کلان انقلاب هستیم

آیت الله خاتمی با اشاره به محرومیت ملت ایران از دیدار حضوری با مقام معظم رهبری به دلیل ویروس کرونا گفت: امروز بیش از هر زمانی نیازمند رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد کلان انقلاب هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان امروز در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از زمان تشکیل تاکنون با هماهنگی و برگزاری مراسم‌های مذهبی، نقش اثرگذاری در مقابله با توطئه های دشمنان داشته است.

 

آیت الله علی خاتمی یکی از برکات این نهاد انقلابی را یادآوری ایام الله و مناسبت های تاریخی برای مردم عنوان کرد: و گفت: شیوع ویروس کرونا موجب تغییراتی در برنامه های مناسبتی شده است.

 

وی با اشاره به محرومیت ملت ایران از دیدار حضوری با مقام معظم رهبری گفت: امروز بیش از هر زمانی نیازمند رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد کلان انقلاب هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان بر ضرورت انتشار فرمایشات مقام معظم رهبری در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: این نهاد انقلابی و در کنار آن رسانه ها باید تلاش کنند تا نکات کلیدی و برجسته فرمایشات مقام رهبری در دیدارها را در فضای مجازی منتشر کنند.

 

وی به ظرفیت فضای مجازی و مخاطبان آن اشاره کرد و گفت: با تعطیلی برنامه های مناسبتی می توان از ظرفیت این فضای برای بیان اهداف انقلاب و انتقال آن به نسل جوان بهره برد.

 

آیت‌الله خاتمی به دهه امامت و ولایت و تلاش برای انتقال واقعه غدیر به نسل امروز تاکید کرد و گفت: امروز انتقال خطبه غدیر به نسل های آینده برعهده ماست و باید تلاش کنیم جوانان را تغذیه فکری و اندیشه ای کنیم

 

وی با یادآوری اینکه نسل جوان در فضای مجازی متبحر است، گفت: این فضا می تواند زمینه مناسبی برای انتقال عبرت های عاشورا به نسل جوان باشد.

 

امام جمعه زنجان بر ضرورت انتشار فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص عبرت های عاشورا در سال 71 اشاره کرد و گفت: محرم فرصت خوبی برای آشنایی جوانان با عبرت های عاشورا است.

کد خبر 955642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha