آتش نشانی در کنار افرادی است که به ایمن سازی ساختمان های خود توجه دارند

عزیزی با بیان این که مشهد نخستین شهردر کشور است که برنامه بازدید های پیشگیرانه ایمنی از برج ها و اماکن بلند مرتبه را آغازکرده است، گفت: ازهمراهی خوب دستگاه قضایی کمال تشکر را دارم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «امیر عزیزی» امروز (11 مرداد) در دومین مرحه از بازدید ساختمان های بلند مرتبه شهرمشهد، گفت: آتش نشانی در مراحل ساخت، دریافت عدم خلاف و بهره‌ برداری در کنار افرادی است که به ایمن سازی ساختمان های خود توجه دارند؛ هر چقدر ارتباط سازندگان با ما بیشتر باشد، این مراحل به شکل بهتری پیش خواهد رفت.

 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به این که شهر مشهد نخستین شهردر کشور است که برنامه بازدید های پیشگیرانه ایمنی از برج ها و اماکن بلند مرتبه را آغازکرده است؛ افزود: ازهمراهی خوب دستگاه قضایی کمال تشکر را دارم.

 

«امیر حسین جوانبخت» رئیس شورای راهبردی ایمن سازی ساختمان ها و اماکن پرخطر نیز در این بازدید حضور داشت و گفت: اگر در ساختمان های بلند مرتبه آسیبی به شهروندان وارد شود، مالکان و سازندگان طبق قانون باید پاسخگو باشند و فرقی نمی کند که این ساختمان در حال ساخت است یا از قبل تکمیل شده باشد؛ از این رو این بازدید ها در راستای حفظ حقوق عامه انجام می شود.


 

کد خبر 955643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha