برگزاری برنامه ها و مناسبت ها  همبستگی مردم و گروه های وفادار به انقلاب اسلامی را فراهم می کند

خاضع گفت: شورای هماهنگی تبلیغات با وی تاکید کرد: شورای هماهنگی تبلیغات با برگزاری برنامه ها و مناسبت ها باعث همبستگی مردم و گروه های وفادار به انقلاب اسلامی می شود و زمینه حضور مردم را در صحنه های مو زمینه حضور مردم را در صحنه های مختلف فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید جواد خاضع» ظهر امروز (11 مرداد ماه) در دیدار رئیس، کارکنان و مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، اظهار کرد: امسال چهلمین سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل عظیم الشان است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به آیه ای از کلام نورانی الهی اشاره کرد و گفت: این آیه به بزرگداشت ایام الله اشاره دارد، زیرا بعضی از روزها خاص بوده و تجلی خدای سبحان هستند.

 

وی با بیان اینکه برای محقق شدن ایام الله چند چیز باید مهیا باشد، اضافه کرد: قدرت الهی، رهبری حکیمانه و حضور مردم از جمله این وسیله ها است.

 

خاضع یادآور شد: در مناسبت های مختلف شاهد دست قدرت خداوند، امداد غیبی و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین حضور باشکوه و دشمن شکن مردم همیشه در صحنه هستیم.

 

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه دشمنان و منافقین به دنبال محو ایام الله هستند، بنابراین بر خلاف میل آنها وظیفه ما زنده نگه داشتن ایام الله است.

 

وی خاطرنشان کرد:  دهه فجر، 22 بهمن، 12 فروردین(روز جمهوری اسلامی)، تسخیر لانه جاسوسی در روز 13 آبان، حماسه 9 دی، روز جهانی قدس، 15 خرداد، سالروز تشییع سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی، حمله موشکی ایران به پایگاه های آمریکایی در فرمایش امامین انقلاب اسلامی به ایام الله از آنها تعبیر شده است.

 

خاضع رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را زنده نگه داشتن ایام الله دانست و ادامه داد: مسئولیت سیاست گذاری، برنامه ریزی، نظارت و ... بر عهده این شورا بوده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شورا در زمینه فرهنگ سازی مناسبت ها و برنامه های انقلاب اسلامی وظیفه مهمی بر عهده دارد.

 

وی تاکید کرد: شورای هماهنگی تبلیغات با برگزاری برنامه ها و مناسبت ها باعث همبستگی مردم و گروه های وفادار به انقلاب اسلامی می شود و زمینه حضور مردم را در صحنه های مختلف فراهم می کند.

 

خاضع خاطرنشان کرد: یکی از توطئه های دشمنان این است که حضور مردم به عنوان پشتوانه های انقلاب را در برنامه ها و مناسبت ها کم رنگ کنند ولی آنها به اهداف خود نمی رسند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  کهگیلویه و بویراحمد گفت: از جمله دستاوردهای دیگر شورای هماهنگی تبلیغات در برنامه ها و مناسبت های مهم و رخدادهای انقلاب را از نسلی به نسل های دیگر منتقل می کند که به نوعی انتقال فرهنگی محسوب می شود.

 

وی با بیان اینکه فرهنگ انقلاب با حضور نسل های مختلف همیشه در صحنه به نسل های بعد منتقل می شود، اظهار کرد: تلاش ما این است تا لزوم مبارزه با استکبار را که جزء اصول خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی است، محقق کنیم.

 

خاضع با اشاره به اینکه حدود 13 مناسبت و پنج مناسبت غیرمترقبه در 22 نقطه استان اجرا می شود، اضافه کرد: در طول سال حدود 350 الی 400 برنامه در استان کهگیلویه و بویراحمد با کمترین هزینه با توجه به اندک بودن بودجه توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ولی با روحیه انقلابی و جهادی انجام می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  کهگیلویه و بویراحمد گفت: این الگویی برای سایر اداره ها و سازمان ها بوده که با حداقل هزینه، بهره وری لازم را در راستای رسیدن به تمدن نوین اسلامی با حرکت انقلابی انجام دهیم.

 

وی گفت: سال گذشته علاوه بر برنامه های محوله، راهپیمایی حمایت از امنیت و صلابت کشور، راهپیمایی محکومیت شهادت سپهبد سلیمانی، بزرگداشت شهید سلیمانی، همکاری در برنامه های نیمه شعبان و برنامه های دیگر را از باب وظیفه انجام ددادیم.

کد خبر 955677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha