تداوم کمک های مومنانه و آمادگی سپاه و بسیج نکا برای مقابله با  کرونا

شعبانی از تداوم کمک های مومنانه و آمادگی سپاه و بسیج نکا برای مقابله با موج جدید کرونا خبر داد و گفت: در مرحله جدید هم برای مقابله با کرونا و کمک به افراد آسیب دیده از این ویروس جانانه در میدان حاضریم.

« مجیدرضا شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: رزمایش کمک های مردمی، نهضتی خداپسندانه در کمک به محرومان است که زمان و مکان نمی شناسد و تا زمانی که نیازمندی در این حوزه وجود دارد؛ سپاه و بسیج در کنار مردم خواهند بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: به دنبال شیوع دوباره کرونا و تصمیمات اتخاذ شده، با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت ها پای کار بوده و گوش به فرمان رهبری حرکت خواهیم کرد.

 

وی اظهار کرد: اکنون هم در موج جدید کرونا، افراد زیادی متحمل خسارت های فراوان شدند و همانند ماه های شعبان و رمضان که در قالب رزمایش کمک مومنانه مردم در کنار اقشار آسیب دیده بودیم؛ در موج جدید هم باعمل به رسالت خود در رزمایش کمک های مومنانه، استوار ایستاده ایم.

 

 

شعبانی از تداوم کمک های مومنانه و آمادگی مردم نکا برای مقابله با موج جدید کرونا خبر داد و گفت: در مرحله جدید هم برای مقابله با کرونا و کمک به افراد آسیب دیده از این ویروس جانانه در میدان حاضریم.

 

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی رعایت فاصله اجتماعی،زدن ماسک و رعایت نکات بهداشتی بهترین راه مبارزه با ویروس کرونا است که امیدواریم همه ما با رعایت این نکات، پیروز میدان مبارزه با ویروس منحوس کرونا باشیم.

کد خبر 955738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha