​صدور رای برای 5876 پرونده ساخت و ساز غیرمجاز در شهرداری های گلستان

همدم گفت: در سال ۹۸ در شهرداری های استان گلستان برای پنج هزار و ۸۷۶ پرونده ساخت و ساز غیر مجاز رأی صادر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان،، «عفت همدم» عصر امروز (شنبه 11 مرداد) در شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: 60 دستگاه اجرایی و شهرداری موظف هستند که برنامه های خود را برای هفته دولت تا ۱۵ مرداد ارائه کنند که تاکنون 40 دستگاه و شهرداری پروژه های خود را بیان کرده است و براساس آن  یک هزار و 158  پروژه در استان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

 

مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری گلستان از  921 پروژه قابل افتتاح در هفته دولت خبر داد و گفت: اعتبار این پروژه ها  665 میلیارد تومان است و همچنین دستگاه های اجرایی تاکنون عنوان کردند که  233 پروژه در هفته دولت کلنگ زنی و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.


وی در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز اشاره کرد و گفت: از سال 92 تا 98 سالانه پنج هزار و 300 تا 6 هزار پرونده در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرداری های استان تشکیل می شود.

 

مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری گلستان یادآور شد: در سال 98 در شهرداری های استان برای پنج هزار و 876 پرونده  ساخت و ساز غیر مجاز صدور رای شد که  برای 178 پرونده رای قلع بنا صادر شده است و شهرداری های به پنج هزار  و 600 پرونده رای به جریمه دادند.

 

همدم ابراز داشت: در  دفتر فنی امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری گلستان سالانه 350 پرونده ساخت و ساز غیرمجاز در استان مورد رسیدگی قرار می گیرد.

 

کد خبر 955744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha