طرح آبرسانی آزادشهر نیاز به 20 میلیارد تومان اعتبار دارد

اسماعیلی با بیان اینکه چهار حلقه چاه برای طرح آبرسانی آزادشهر حفر شده است، گفت: برای ایجاد خطوط انتقال این طرح 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «کامران اسماعیلی» عصر امروز (شنبه 11 تیر) در جلسه رسیدگی به مشکلات آبرسانی آزادشهر اظهار کرد: مسائل و مشکلات از مدیران شهری و استان شنیدیم و بحث ها را دنبال و گزارشی به تهران ارسال خواهیم کرد و با کمک نمایندگان راهکارهایی برای جذب اعتبار برای حل مشکلات اتخاذ می شود.

 

مدیرکل حوزه نظارت برطرح های آبرسانی کشور ادامه داد: برای طرح های آبرسانی اعتباراتی در اختیار استان های کشور قرار می گیرد که برای شهرستان رامیان و آزادشهر ردیف اجرایی داریم که برای این شهرستان ها سه و نیم میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های آبرسانی در نظر گرفته شده است.

 

اسماعیلی یادآور شد: تاکنون 33 درصد از این اعتبارات به شهرستان های رامیان و آزادشهر اختصاص یافته است.

 

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح ها در شهرستان سازمان برنامه و بودجه به خزانه نیز ابلاغیه ای داشته است و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا بتوانیم این اعتبارات را در اختیار شرکت آب منطقه ای استان قرار دهیم.

 

مدیرکل حوزه نظارت برطرح های آبرسانی کشور  متذکر شد: این طرح در شرایطی که امروز نیاز به ایجاد چند حلقه چاه و خطوط انتقال دارد و نیازمند 20 میلیارد تومان اعتبار است در مدت یک سال نمی توان به نتیجه رساند و امیدواریم این اعتبارات تا سال 1400 به بهره برداری برسد.

 

اسماعیلی افزود: خطوط انتقال طرح آبرسانی باقی مانده است و امیدواریم بتوانیم در سال 99 اعتبارات را از سازمان برنامه و بودجه برای این طرح جذب کنیم.

 

کد خبر 955748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha