۱۰۰۰ کارگر کهگیلویه و بویراحمدی تجلیل می شوند

هدایت خواه ضمن تشریح برنامه های دهه «امامت و ولایت»، گفت: حدود هزار نفر از کارگران در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی، کارت هدیه دریافت می کنند.

«ستار هدایت خواه» با اشاره به برنامه‌ های پیش‌بینی شده این جبهه برای اعیاد قربان و غدیر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج اظهار کرد: ما در این ایام برنامه فرهنگی و کمک‌ های مومنانه پیش ‌بینی کردیم و نشست هایی با نماینده‌ های این جبهه در شهرستان‌ ها از طریق فضای مجازی برگزار شد.

 

دبیر جبهه فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته برای کارگران روزمزد سفره صبحانه پهن کردیم و حدود 340 کارت هدیه به آنها اهداء شد.

 

وی ادامه داد: امسال نیز در یکی از روزهای «دهه امامت و ولایت» کارگران را با رعایت پروتکل های بهداشتی جمع آوری و حدود هزار نفر از کارگران در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی، کارت هدیه دریافت می کنند.

 

هدایت خواه راه اندازی کاروان های شادی در مجتمع های مسکونی را از دیگر برنامه ها دانست و یادآور شد: با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی جشن «امامت و ولایت» برگزار می شود.

 

دبیر جبهه فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری جشن‌ ها در فضای مجازی هم اشاره کرد و گفت: در روز عید غدیر همچنین برنامه‌ های تجلیل از سادات و علما در مصلی شهر یاسوج، راه اندازی کاروان شادی از طریق خودرو‌ها و جشن‌ های خانگی را خواهیم داشت.

 

وی گفت: واحد خواهران نیز با برگزاری مسابقه ای به افرادی که فرزندان پسر با نام مبارک «علی» دارند و در رده سنی خاص هستند برگزار می کنند و خانواده ها می توانند از مشخصات فرزند خود عکس گرفته و ارسال کنند تا به قید قرعه از آنها تجلیل شود.

کد خبر 955843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha