۱۵۰ بسته گوشت نذری بین بیماران صعب العلاج و سرطانی توزیع شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: به مناسبت عید قربان، ١۵٠ بسته گوشت قربانی، میان بیماران صعب العلاج و سرطانی این شهرستان توزیع شد.

«مرتضی صفی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: جمع آوری و توزیع گوشت قربانی از سوی خیرین و مشارکت های مردمی و کمیته امداد این شهرستان بوده که ارزش ریالی این نذورات بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بوده است.

 


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)  شیروان با اشاره به ایجاد پایگاه جمع آوری نذورات و کمک های مردمی در محل مصلی نماز جمعه  و میدان انقلاب شیروان بیان کرد: همچنین با مشارکت پر رنگ مراکز نیکوکاری با ذبح ٧۶ راس گوسفند و هزار کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ جمع آوری شد و از سویی همکاران کمیته امداد در اهدای یک راس گوسفند برای نیازمندان مشارکت کردند.



صفی پرور با بیان اینکه شعار امسال نذر سلامتی خانواده به منظور مشارکت در تهیه قربانی بود، عنوان کرد: این نهاد همه ساله با فرا رسیدن عید سعید قربان، با همکاری مردم نوع‌دوست، نذورات جمع‌آوری شده را با اولویت سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بد سرپرست و خانوارهای دارای بیمار صعب‌العلاج در همان روز عید بین نیازمندان توزیع می کند.



مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان عنوان کرد: مردم امسال با توجه به مشکلات شیوع ویروس کرونا همچون سال‌های گذشته با کمک‌های بی‌دریغ خود شادی را در روز عید مهمان سفره نیازمندان کردند.

 


صفی پور بیان کرد: این طرح با هدف کمک به معیشت نیازمندان از طریق اهدای گوشت قربانی و همچنین پرداخت کمک‌های نقدی و نذورات اجرایی شد.

 

به گفته وی، اکنون ۱۵ هزار و ۷۴۰ نفر مشتمل بر هفت هزار و ۲۵۳ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام هستند.

کد خبر 955872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha