خرید گوشت گوساله از تولیدکنندگان فارس

رحمانی گفت: استان فارس دارای ظرفیت مازاد تولید داخلی گوشت گوساله است و پشتیبانی امور دام بر اساس مجوز کارگروه تنظیم بازار کشور و دستورالعمل های شرکت برای حمایت از تولیدکنندگان استان به خرید گوشت گوساله از آنها اقدام کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «رهام رحمانی» امروز (یکشنبه 12 مرداد) از خرید گوشت گوساله منجمد از دامداران فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: گوشت گوساله به صورت پنج تکه و به قیمت هر کیلوگرم ۷۰ هزار تومان از دامداران استان خریداری می‌شود.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس افزود: استان فارس دارای ظرفیت مازاد تولید داخلی گوشت گوساله است و پشتیبانی امور دام بر اساس مجوز کارگروه تنظیم بازار کشور و دستورالعمل های شرکت برای حمایت از تولیدکنندگان استان به خرید گوشت گوساله از آنها اقدام کرده است.

وی با اشاره به افزایش نرخ ارز بیان کرد: این افزایش برای تولیدکنندگان داخلی، فرصت مناسبی محسوب می شود و اولویت خرید گوشت گوساله در استان از تولیدکنندگان و تشکل هایی همچون تعاونی ها، اتحادیه‌ها و زنجیره های بخش دام فارس است.

رحمانی ادامه داد: در صورت عدم استقبال تشکل ها، شرکت پشتیبانی امور دام با سایر واحدهای بخش خصوصی اقدام به انعقاد قرارداد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: عدم برنامه‌ ریزی و اعلام آمادگی تشکل‌های زیر بخش دام استان برای تهیه زیرساخت‌های لازم برای خرید دام مازاد تولیدکنندگان و تحویل به شرکت پشتیبانی امور دام، موجب زیان تولیدکنندگان این حوزه خواهد شد.

رحمانی با تاکید بر آمادگی اداره کل پشتیبانی امور دام فارس برای تحویل گوشت گوساله از کشتارگاه های معرفی شده در سطح استان گفت: انتخاب کشتارگاه برای خرید گوشت گوساله با واحدهایی است که با شرکت پشتیبانی قرارداد منعقد کرده باشند.

کد خبر 955969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha