۳۲ فقره کارت بازرگانی در استان سمنان تمدیدشد

مداح از صدور وتمدید ۴۸ کارت بازرگانی دراستان سمنان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «حمیدرضا مداح» در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه در سه‌ماهه نخست سال جاری۱۶ فقره کارت بازرگانی صادرو۳۲ فقره نیز تمدید شد گفت: تلاش شده در این مدت که با مشکلاتی نظیر رکود اقتصادی ناشی از کرونا و تحریم مواجه هستیم تولیدکنندگان با کمترین چالش ممکن مواجه باشند.

 

معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان سمنان تصریح کرد: همه فعالیت‌ها ازجمله صدور و تمدید کارت بازرگانی  با هدف  افزایش تولید، تسهیل صادرات و رونق اقتصادی صورت گرفته  است.

 

وی با اشاره به ثبت سفارش 900فقره واردات کالا به استان سمنان در طی سه‌ماهه نخست سال جاری اظهارداشت: ارزش این کالاهای ثبت سفارش شده در استان رقمی معادل ۱۹۳ میلیون و ۶۷۰ هزار دلار است.

 

مداح افزود: ماشین‌آلات و تجهیزات مربوطه، مواد اولیه موردنیاز خط تولید واحدها، محصولات شیمیایی، مواد نساجی و مصنوعات مربوطه، اجزا و قطعات لوازم‌خانگی، محصولات فلزی، قطعات خودرو، مواد اولیه مربوط به تولید محصولات بهداشتی و شوینده و غیره از  عمده کالاهایی که از طریق این ثبت سفارش‌ها به استان سمنان واردشده است.

 

کد خبر 956011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha