بهره برداری از ۲ هزار واحد مسکن محرومین در لرستان

مدیرکل بنیادمسکن لرستان ازبهره برداری از ۲ هزار واحد مسکن محرومین روستایی تاپایان شهریور ماه امسال در استان لرستان خبرداد وطرح اقدام ملی مسکن هم در استان لرستان برگزار می شود.

«مسعود رضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد با اشاره به اهمیت مقاوم‌سازی مسکن روستایی، اظهار داشت: استان  لرستان از استانهای پیشتاز در زمینه مقاوم سازی مسکن روستایی درکشوراست. 

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان با اشاره به سهمیه 7 هزار و 600 واحد مسکن روستایی درسال گذشته، افزود: 2 هزار واحد مسکن محرومین در  لرستان در حال اجرا بوده که علاوه بر استفاده از تسهیلات مسکن روستایی، از 25 میلیون تومان کمک بلاعوض نیز بهرمندشده اند. 

 

وی درصد پیشرفت فیزیکی و معرفی به بانک این تعداد واحد را 100 درصد عنوان نموده و تصریح کرد: بیش از 90 درصد معرفی به بانک‌ها موفق به عقد قرارداد شده‌اند.

 

رضایی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، تا پایان شهریورماه سال جاری از 2 هزار واحد مسکن محرومین روستایی استان بهره‌برداری خواهدشد. 

 

وی همچنین با اشاره به ابلاغ سهمیه اولیه دو هزار و ۹۳ واحدی طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر این استان، گفت: طرح اقدام ملی مسکن به غیر از شهرهای بروجرد، خرم آباد و دورود، در مابقی شهرها اجرای این طرح به عهده بنیاد مسکن است.

 

رضایی با بیان اینکه در شهرهای الشتر، پلدختر و نورآباد زمین اجرای طرح نیز آماده شده است، تصریح کرد: متقاضیانی که ثبت نام کرده‌اند در مرحله تشکیل پرونده و طی کردن پروسه اداری هستند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به اینکه در ازنا و الیگودرز از واحدهای باقی مانده مسکن مهر استفاده می‌شود، افزود: در مابقی شهرها هم راه و شهرسازی لرستان مسئول تأمین زمین است که این امر نیز در حال انجام است.

 

رضایی یادآور شد: به محض اینکه زمین در اختیار ما قرار گیرد، نسبت به تشکیل پرونده و معرفی متقاضیان به سیستم بانکی اقدام می‌کنیم.

کد خبر 956034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha