خلع سلاح حزب الله توسط آمریکا یک توهم است

سفیر روسیه در بیروت می گوید مقامات آمریکایی تحت این توهم هستند که می توانند جنبش مقاومت حزب الله لبنان را از طریق تحریم ها خلع سلاح کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، سفیر روسیه در لبنان می گوید مقامات آمریکایی تحت این توهم هستند که می توانند جنبش مقاومت حزب الله لبنان را از طریق تحریم ها خلع سلاح کنند.

 

زاسپکین گفت: خلع سلاح حزب الله هدف اصلی تحریم های ایالات متحده است. من فکر نمی کنم که با این روش چنین هدفی حاصل شود. ایالات متحده قادر نخواهد بود حزب الله را مجبور به تحویل سلاح های خود کند.

 

در اواخر اکتبر سال 2018 ، دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دور جدیدی از تحریم ها را برای حزب الله وضع کرد و افراد و سازمان های بین المللی را که با این گروه همکاری می کنند هدف قرار داد.

 

سفیر روسیه در لبنان در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی المیادین گفت: بر خلاف حضور آمریکایی ها در سوریه حضور روس ها در این کشور به نفع مردم سوریه و لبنان بوده است چون موجب شکست قطعی تروریست های داعش شده است و این همان مسئله ای است که آمریکا نمی خواهد.

 

وی افزود: اگر تروریسم در سوریه پیروز شود ، عبور هزاران تروریست به لبنان آسان خواهد بود ، و این منجر به تجزیه کشور خواهد شد.

 

سفیر روسیه در جای دیگری در اظهارات خود به تحریم های اقتصادی علیه سوریه موسوم به قانون سزار اشاره کرد و گفت: چنین تحریم هایی نمی تواند اراده مردم این کشور را در حمایت از دولت بشار اسد ضعیف کند.

کد خبر 956061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha