پویش «دور دنیای موسیقی» راه‌اندازی شد

عرفان‌پورگفت: در آستانه چهل سالگی فعالیت مرکز موسیقی حوزه هنری، پویش «دور دنیای موسیقی» کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، میلاد عرفان‌پور مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری اعلام کرد: مرکز موسیقی حوزه هنری در آستانه چهل سالگی فعالیت هنری خود، پویش «دور دنیای موسیقی» را برای بهره‌گیری علاقه‌مندان موسیقی تدارک دیده است.

وی تصریح کرد: این پویش به ابتکار مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی راه‌اندازی شده و برای مخاطبانی است که می‌خواهند تا یک‌ماه با «موسیقیِ خوب» همراه شوند.

مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری در توضیحات تکمیلی این پروژه افزود: مرکز موسیقی حوزه هنری این پویش را برای بهره‌گیری علاقه‌مندان موسیقی از ۳۲۰ آلبوم با تخفیف ۴۰ درصد تدارک دیده است. علاقه‌مندان می‌توانند با انتخاب آلبوم‌های مورد علاقه خود از میان این ۳۲۰ آلبوم و وارد کردن کد pouyesh ۹۹ از تخفیف چهل درصدی محصولات منتشر شده توسط مرکز موسیقی حوزه هنری برخوردار شوند.

«ماجرای نیمروز» به آهنگسازی حبیب خزایی‌فر، پوئم سمفونیک «ناصر» به آهنگسازی محمدرضا علیقلی، «بی‌کرانگی» به آهنگسازی قربان ولئیی، «شهر مناجات» با حضور خوانندگان شناخته شده کشور، «نجوای جان» با ارائه آثار استاد احمد مراتب، «شمس جان» با هنرمندی عماد توحیدی، داود آزاد و عبدالجبار کاکایی، از جمله آثاری است که طی ماه‌های اخیر توسط مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

لازم به ذکر است؛ این پویش که طی روزهای گذشته در یکی از سامانه‌های شناخته شده فروش محصولات موسیقایی انجام گرفته، از روز پنجم مردادماه تا پنجم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 956068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha