هیئت های مذهبی داوطلب راه اندازی کارگاه های تولید ماسک هستند

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: بخش زیادی از هیئت های مذهبی استان گلستان داوطلب راه اندازی کارگاه های تولید ماسک هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» صبح امروز (یکشنبه 12 مرداد) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: بسیاری از پروتکل ها در ایام عید قربان رعایت شد و در عید غدیر نیز این پروتکل ها رعایت خواهد شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: پیشنهاداتی در خصوص برگزاری برنامه های محرم داریم و در وهله نخست باید تکلیف توزیع غذا در ایام محرم مشحص شود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: برگزاری مراسم در فضای باز و بسته و پروتکل های آن یکی دیگر از موضوعاتی است که در ایام محرم از سوی دانشگاه علوم پزشکی باید مشخص شود.

 

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی باید همکاری داشته باشند که جلوی اقدامات جزیره ای گرفته شود و بتوانیم با حفظ پروتکل های بهداشتی ایام محرم را پیش ببریم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: در سال های گذشته تا نیمه های شب مراسم سوگواری برگزار می شد و قطعاً امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا محدودیت هایی را در ایام محرم شاهد خواهیم بود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: همه مسئولان بر اصل عزاداری تأکید کردند و باید برای آن ساختاری تعریف شود که جلوی شیوع ویروس کرونا در عزاداری ها گرفته شود.

 

وی ابراز داشت: بخش زیادی از هیئت های مذهبی استان داوطلب راه اندازی کارگاه های تولید ماسک هستند و این مهم نیاز به پشتیبانی و حمایت دارد.

 

کد خبر 956082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha