فراخوان معرفی کتاب، پایان نامه و مقاله با محوریت مولانا شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: فراخوان معرفی کتاب، پایان نامه و مقاله با محوریت زندگینامه، سیره عملی و آثار مولانا شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار می شود.

«سید ناصر اسحاقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فراخوان معرفی کتاب، پایان نامه و مقاله با محوریت زندگینامه، سیره عملی و آثار مولانا شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار می شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: پژوهشگران و محققان علمی این حوزه می توانند آثار خود را تا پایان مرداد ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: به تعداد 10 نفر از محققان و پژوهش برتر جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 

اسحاقی افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق پیام رسان «گپ» به شماره تلفن 09014021516 ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ارسال کنند.

 

وی اظهار داشت: مجموع آثار برگزیده به صورت کتاب نامه تهیه و منتشر خواهد شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: این فراخوان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و موسسه نغمه امید سروش برگزار می شود.

 

اسحاقی تاکید کرد: جایگاه این چنین کارهای پژوهشی به مناسبت هفته اردبیل خالی است و امیدواریم بتوانیم کارهای تحقیقاتی بهتری در این راستا از سوی پژوهشگران شاهد باشیم.

کد خبر 956093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha