برنامه های هفته دولت در شرایط کنونی با کمترین اجتماع برگزار شود

اکرمی گفت: برنامه های گرامیداشت هفته دولت در شرایط شیوع ویروس کرونا با کمترین اجتماع و حضور برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «بهروز اکرمی» امروز (12 مرداد) در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت، ضمن گرامیداشت این هفته گفت: برنامه های گرامیداشت هفته دولت امسال با توجه به شرایط کنونی جامعه و موج دوم کرونا باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و کمترین اجتماع و حضور برگزار شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تاکید بر تشریح عملکرد دولت افزود: این عملرد باید واقع بینانه و صادقانه برای مردم بازگو شود.

 

وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده به خاطر تحریم های و تنگناهای اقتصادی دشمنان ادامه داد: با همه این وجود دولت در دو دوره فعالیت خود کارنامه قابل قبولی داشته و اقدامات موثری در این سال ها در راستای رفع مشکلات مختلف انجام شده است و باید این اقدامات در هفته دولت واقع بینانه و صادقانه برای مردم تشریح شود.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه دلایل موفقیت در بخش های مختلف و یا  علت کندی در برخی برنامه و طرح ها به درستی بازگو شود، بیان کرد: با وجود همه مشکلات و تحریم های اقتصادی دشمنان دولت موفقیت های چشمگیری داشته است و این موفقیت‌های دولت باید با شیوه‌های گویا و رسا برای صاحبان انقلاب بیان شود.

 

اکرمی با توجه به شیوع ویروس کرونا و موج دوم این بیماری بیان کرد: برنامه های هفته دولت باید با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی برگزار شود چرا که سلامت افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اضافه کرد: امروز در شرایز حساسی از لحاظ اقتصادی قرار داریم و دستگاه اجرایی در این شرایط باید برنامه های هفته دولت را با کمترین منابع مالی و برگزار کرده و تاثیرگذارترین برنامه‌ها را داشته باشند.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به تقارن هفته دولت با ماه محرم اشاره کرد و گفت: برنامه‌ها به شکلی تنظیم شود که این مناسبت مذهبی هم مورد توجه قرار گیرد.

 

اکرمی بر استفاده هر چه بیشتر از رسانه ملی در برنامه های هفته دولت تاکید کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت افراد و همچنین توجه به توصیه های کادر بهداشت و درمان باید بیشتر از ظرفیت صدا و سیما در هفته دولت بهره گرفت.

 

این مقام مسئول به پاسخگویی به مشکلات مردم توسط مدیران استان در هفته دولت نیز اشاره کرد و گفت: در هر یک از روزهای هفته دولت 2 نفر از مدیران کل استان از طریق شبکه سامد پاسخگویی سوالات و مشکلات مردم باشند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه از دوم تا هشتم شهریور ماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است، گفت: گرامیداشت یا  خاطره شهدا و تبیین فرهنگ دینی و عاشورایی، گره گشایی از کار مردم و ... از برنامه های این هفته باشد.

 

وی همچنین ادامه داد: فرمانداران شهرستان‌های استان نیز در این هفته در افتتاح طرح‌های عمرانی باید هماهنگی لازم را با حلقه مدیریتی استان انجام دهند تا بتوانیم با کمترین حضور بیشترین فعالیت و بازدهی را داشته باشیم.

کد خبر 956202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha