تقدیر از قضات و کارکنان نمونه کشوری دادگستری تهران

با حضور رییس کل دادگستری استان تهران مراسم تقدیر از قضات و کارکنان اداری که در سطح کشور به عنوان نمونه انتخاب شده‌اند، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، «محمد جواد حشمتی مهذب» در مراسم تقدیر از قضات و کارکنان نمونه کشوری دادگستری تهران، اظهار کرد: ما در استان تهران سرمایه های انسانی بسیار عالی از جمله قضات فرهیخته و دانشمند و همچنین کارکنان خیلی خوبی داریم که این موضوع باعث مباهات و افتخار است.

وی افزود: وظیفه قوه قضائیه رسیدگی و صدور آراء قضایی است و باید به سمت و سویی حرکت کنیم که قضات در رسیدگی‌ها با فراغ بال و آسودگی خاطر بهترین خدمت را با مطالعه، از طریق صدور آراء متقن ارائه نمایند.

رییس کل دادگستری استان تهران متذکر شد: مردم نگران حقوق و رسیدگی سطحی به پرونده‌های خود هستند و این مهمترین نگرانی و دغدغه آنان است و در این رابطه همکاران قضایی و اداری ما وظیفه دارند با دقت فراوان و به درستی به وظیفه و تکالیف قانونی خود عمل نمایند.

این مقام قضایی وظیفه مدیران را پشتیبانی از قضات و کارکنان دانست و بیان کرد: مدیران در ستاد دادگستری استان تهران باید تلاش نمایند و با رفع موانع و مشکلات، فضایی فراهم باشد تا قضات آسوده خاطر در منصب قضا به وظیفه خود عمل نمایند.

رییس کل دادگستری استان تهران یادآور شد: ما در رفع معظل اطاله دادرسی در سال 98 عملکرد خیلی خوبی داشتیم و در حدود یک چهارم از کل رسیدگی‌های صورت گرفته در سطح کشور، مربوط به استان تهران بود و این کار بزرگ را مدیون شما عزیزان هستیم و برای شما در مسیر خدمت متعالی آرزوی موفقیت و توفیق دارم.

احسان مظفری معاون قضایی رییس کل و معاونت منابع انسانی دادگستری استان تهران هم در این مراسم گفت: بر اساس آیین نامه اعلامی و مطابق ضوابط و مقررات مدون، با همکاری واحد نظارت و ارزشیابی قضات، حوزه ریاست و مدیریت نظارت و ارزشیابی کارکنان از میان جمع زیادی از همکاران شاغل در سطح استان، مجتمع‌های قضایی و نواحی دادسرا، افرادی انتخاب و به معاونت منابع انسانی قوه قضائیه معرفی می‌شوند که جمع حاضر جزء منتخبین نهایی هستند و برای آنان آرزوی موفقیت دارم./

کد خبر 956501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha