برگزاری مسابقه و پویش ملی «خوانش خطبه غدیر»

حجت الاسلام نیستانی به اهمیت عید سعید غدیر خم در نزد مسلمانان جهان اشاره کرد و گفت: مسابقه و پویش ملی «خوانش خطبه غدیر» همزمان با دهه امامت و ولایت ویژه همه گروه های سنی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا نیستانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: مسابقه و پویش ملی «خوانش خطبه غدیر» همزمان با دهه امامت و ولایت ویژه همه گروه های سنی توسط رادیو اردیبهشت و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در حال برگزاری است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان گفت: در این مسابقه علاقه مندان می توانند بخشی از ترجمه خطبه غدیر را انتخاب کنند و آن را در قالب های مختلف صوت و پادکست، تصویری و نماهنگ با صدای خود ضبط گرفته و به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

 

وی افزود: این مسابقه به صورت فردی، گروهی و خانوادگی برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند آثار خود را بین یک تا ۳ دقیقه آماده و ارسال کنند.

 

دکتر نیستانی با بیان اینکه ۱۷ مرداد آخرین فرصت برای حضور در این مسابقه است، افزود: علاقه مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می توانند به شماره ۰۹۱۰۸۲۹۶۵۱۴ در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها مراجعه کنند.

کد خبر 956583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha