استفاده از ماسک در اولویت باشد / ۸ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند

حبیب زاده گفت: استفاده از ماسک در اولویت برنامه های روزانه شهروندان باشد تا زمینه جلوگیری از شیوع این بیماری با ضریب بیشتری صورت گیرد.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته با بستری شدن 55 بیمار کرونایی دیگر تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی استان به رقم  371 نفر رسید.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: تعداد 67 بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار دارند و متاسفانه در همین مدت 8 بیمار به دلیل شدت بیماری جان خود را از دست داده اند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته ۷۳ بیمار کرونایی نیز پس از بهبودی کامل از مراکز درمانی استان ترخیص شده اند.

 

حبیب زاده خاطر نشان کرد: استفاده از ماسک در اولویت برنامه های روزانه شهروندان باشد تا زمینه جلوگیری از شیوع این بیماری با ضریب بیشتری صورت گیرد.

 

وی ادامه داد: رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستن دست ها به طور مداوم و فاصله گذاری اجتماعی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: پرهیز از برگزاری عروسی در منازل و محدود کردن مراسم های عزا می تواند از شیوع بیماری کرونا پیشگیری کند.

 

حبیب زاده تاکید کرد: رعایت محدودیت های اعمال شده برای برخی از مشاغل طی هفته جاری می تواند کمک شایانی در کاهش آمار مبتلایان به بیماری کرونا در سطح استان فراهم کند و امیدواریم شهروندان در رعایت این محدودیت ها همکاری بیشتری داشته باشند.

کد خبر 956674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha