احداث دو آموزشگاه جدید با ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار در آران و بیدگل

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل از احداث دو باب مدرسه جدید مشارکتی با ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان خبر داد.

«محمد معدن دار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: قرارداد احداث دو باب مدرسه جدید به صورت مشارکتی توسط خیّران مدرسه ساز و با همکاری سازمان نوسازی مدارس استان اصفهان در شهرستان آران و بیدگل امضا شد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل افزود: یک مدرسه ۶ کلاسه به نام شهید «حسین درب مسجدی» با مشارکت خانواده شهید در محل آموزشگاه شهیدان غفوره واقع در خیابان ولی عصر(عج) احداث خواهد شد.

 

معدندار افزود: این  آموزشگاه در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال  احداث خواهد شد.

 

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل بیان داشت: یک باب مدرسه دیگر توسط خیر مدرسه ساز یاسر کریمشاهی به نام زنده یاد «حاج عباس کریمشاهی»  در شهرک پردیسان آران و بیدگل احداث خواهد شد.

 

معدندار افزود:  این مدرسه ۱۲ کلاسه در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع به صورت مشارکتی توسط خیّر و سازمان نوسازی استان اصفهان با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل  تصریح کرد: هم اکنون ۱۳۵ واحد آموزشی در شهرستان آران و بیدگل فعال است که ۷۰ واحد از این واحدهای آموزشی، خیّر ساز است.

 

۲۰ هزار دانش آموز آران و بیدگلی در ۱۳۰ واحد آموزشی این شهرستان به تحصیل اشتغال دارند./

کد خبر 956681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha