اختصاص ۲۱۷ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از اختصاص ۲۱۷ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی سرمایه ای به این شهرستان خبر داد.

«اسماعیل بایبوردی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مجموع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای امسال شهرستان آران و بیدگل به ۲۱۷ میلیارد ریال رسیده است.

 

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان آران و بیدگل افزود: این اعتبارات شامل اعتبارات استانی، اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور و ۳ درصد درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی است.

 

بایبوردی اتمام پروژه‌های نیمه تمام را اولویت نخست این کمیته دانست ادامه داد: از مجموع اعتبارات تخصیص یافته، حدود ۱۹ میلیارد ریال به بخش‌های کمتر توسعه یافته شهرستان اختصاص یافته است و درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی به بخش کویرات تعلق می‌گیرد.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: ۱۲۶ میلیارد ریال اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور و ۷۰ میلیارد ریال اعتبارات استانی  هم بخش دیگری از اعتبارات تملک دارایی این شهرستان را تشکیل می دهد.

 

بایبوردی افزود: همچنین بالغ بر ۵ میلیارد ریال اعتبار استانی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تهیه و اجرای طرح‌ های هادی و بهسازی روستاهای شهرستان آران و بیدگل اختصاص یافته است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به تعداد زیاد پروژه های نیمه تمام و در دست اقدام ادارات و اجرای پروژه های مشارکتی که با همت خیرین در حال اجرا است، اعتبارات استانی را برای اتمام این پروژه ها ناکافی خواند و از مسؤولان دستگاه های اجرایی خواست موضوع را از طریق تأمین اعتبارات ملی پیگیری کنند./

کد خبر 956710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha