کمپ زمستانی تیم‌های ملی هاکی در جهرم احداث می‌شود

رضایی از احداث کمپ زمستانی تیم های ملی هاکی در شهرستان جهرم خبر داد و گفت: وضعیت آب و هوای جهرم در ایام زمستان شرایط را برای ایجاد کمپ زمستانی تیم های ملی هاکی مهیا کرده است.

«محمدرضا رضایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با بیان اینکه ورزش هاکی در منشور المپیک به نام ایران ثبت شده است، گفت: هاکی یک ورزش بومی و ملی ایران است و تیم ملی هاکی سالنی ایران در هشت دوره جام ملت‌های آسیا قهرمان شده و برنز جهانی و افتخارات فراوان دیگری در کارنامه خود دارد.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت ورزش هاکی در کشورمان افزود: تیم ملی ایران در بهمن ماه امسال به عنوان تنها نماینده آسیا در مسابقات جهانی بلژیک شرکت می‌کند.

 

وی به شرایط آب و هوای مناسب جهرم در فصل زمستان جهت ایجاد کمپ زمستانه ورزش هاکی اشاره کرد و گفت: کمپ زمستانه تیم‌های ملی هاکی در جنوب کشور و زمین چمن مصنوعی جهت این ورزش در جهرم احداث و موجب  توسعه و گسترش سرانه ورزشی شهرستان می شود.

 

رضایی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت ورزش وجوانان و وزارت آموزش و پرورش در راستای آموزش ورزش هاکی در مدارس از برگزاری دوره‌های آموزشی و مربیگری در جهرم و اختصاص تجهیزات تخصصی هاکی به این شهرستان خبر داد.

 

وی از تجربه برپایی اردوی آمادگی تیم ملی هاکی روی چمن نوجوانان کشور در جهرم، عنوان کرد: در این اردو که بهمن ماه سال گذشته برگزار شد، تعداد 70 نفر از بازیکنان فراخوان شده از سراسر کشور حضور داشتند.

 

به گزارش شبستان، علاوه بر اردوی تیم نوجوانان با حضور بازیکنان زیر 16 سال هاکی روی چمن در جهرم، اولین دوره مربی گری این رشته ورزشی نیز در سه سطح با حضور مربیان ملی در جهرم برگزار شده است.

کد خبر 956781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha