آخرین مهلت ثبت نام مسابقه کتابخوانی غدیر مجمع «محبین اهل بیت (ع)» خرامه

دهقانی با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های مختلف در ایام عید سعید غدیر خم، گفت: شرکت کنندگان مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر، کسانی که قصد شرکت در مسابقه دارند نهایت تا امروز سه شنبه چهاردهم مردادماه در این مسابقه شرکت کنند.

«مصطفی دهقانی» با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های مختلف در ایام عید سعید غدیر خم، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: شرکت کنندگان مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر، کسانی که قصد شرکت در مسابقه دارند نهایت تا امروز سه شنبه چهاردهم مردادماه می توانند نام و نام خانوادگی خود را به شماره 09338290685 ارسال کنند که پس از ثبت نام در گروه عضو خواهند شد.

مدیر مجمع «محبین اهل بیت (ع)» شعبه «حضرت فاطمه الزهرا (س)» خرامه اضافه کرد: بعد از ظهر روز سه شنبه صوت ها و فایل pdf کتاب خطبه غدیر در گروه واتس آپ قرار داده می شود، شرکت کنندگان تا روز جمعه می توانند کتاب را مطالعه کنند یا به فایل های صوتی کتاب گوش دهند، بعد از ظهر روز جمعه سوالات مسابقه در همین گروه قرار داده می شود، شرکت کنندگان تا روز شنبه مورخ 18 مرداد ماه، ساعت 10 صبح، فرصت دارند جواب سوالات را به صورت یک عدد 14 رقمی ارسال کنند.

وی اضافه کرد: قرعه کشی بین کسانی انجام می شود که به تمامی سوالات پاسخ صحیح داده باشند , بعد از ظهر روز شنبه اسامی برندگان مسابقه در گروه مذکور قرار داده می شود.

کد خبر 956804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha