۵۰ بسته نذر قربانی توسط کانون نور سامان بین نیازمندان توزیع می شود

صفاری سامانی گفت: به همت کانون فرهنگی هنری نور سامان و با مشارکت برنامه سمت خدا دومین مرحله رزمایش همدلی با توزیع ۵۰ بسته نذر قربانی بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا اجرا شد.

«رضا صفاری سامانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح رزمایش مواسات و همدلی در ایام شیوع ویروس کرونا و همچنین اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت دومین مرحله از این رزمایش توسط کانون فرهنگی هنری نور سامان با توزیع ۵۰ بسته نذر قربانی بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا اجرا شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان ادامه داد: این اقدام خداپسندانه با پیگیری های ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان و با مشارکت سمت خدا صورت گرفته است.

 

وی ابراز کرد: این بسته های گوشت قربانی به صورت کاملا بهداشتی توسط اعضای کانون فرهنگی هنری نور سامان بین ۵۰ خانوار نیازمند توزیع می شود.

 

صفاری سامانی یادآور شد: ۵۰ درصد مبلغ این طرح با همکاری خیرین و اعضای کانون های فرهنگی هنری نور سامان و ۵۰ درصد نیز توسط برنامه سمت خدا تامین شد.

 

به گفته مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان برای اجرای این طرح ۲ راس گوسفند به مبلغ ۲۰ میلیون ریال تهیه و پس از ذبح بین خانواده هایی که از قبل توسط اعضای کانون شناسایی شده اند توزیع می شود.

 

 

کد خبر 956853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha