همه هیئت‌های مذهبی در برگزاری مراسمات محرم باید تابع دستورات ستاد مقابله با کرونا باشند

حجت‌الاسلام موسوی گفت: موضع ما در برگزاری مراسمات ماه محرم رعایت دستورات و پروتکل های ستاد کرونای شهرستان است و همه هیئت‌های مذهبی باید در برگزاری مراسمات محرم تابع این دستورات باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «حجت‌الاسلام سیدعابدین موسوی» امروز (سه‌شنبه ۱۴ مرداد) در جلسه هم‌اندیشی با مداحان شهرستان بندرماهشهر، با بیان مسائل و مشکلات پیرامون بیماری کرونا و طولانی شدن روند این اپیدمی در کشور و نیز باتوجه به در پیش بودن عید غدیر و ماه محرم اظهار کرد: دغدغه عموم مردم و عاشقان اباعبدالله (ع) ضمن حفظ سلامتی، باشکوه برگزار کردن جشن بزرگ عید غدیر و عزاداری ماه محرم است.

 

رئیس اداره ویژه تبلیغات شهرستان بندرماهشهر به بیان نکاتی در باب کانون مداحان پرداخت و اضافه کرد: مداحان باید در حوزه‌های مختلف به نحواحسن ورود کرده و اختلاف سلیقه‌ها را کنار بگذارند و از موقعیت و امکانات سازمان تبلیغات استفاده کنند.

 

وی افزود: بخش‌های مختلف سازمان تبلیغات اعم از کانون‌ها، موسسات قرآنی، روابط عمومی، رسانه و سایر بخش‌ها در حال فعال‌تر شدن هستند و به‌زودی با تحولات و تغییرات مورد نیاز اقدامات خوبی انجام می‌دهند که انتظار می‌رود مداحان، عزیزان هیاتی و سایر فعالان قرآنی و فرهنگی همراه و پرتلاش باشند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به موضوع محرم و تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم همراهی و همکاری با ستاد ملی کرونا تصریح کرد: موضع ما در برگزاری مراسمات ماه محرم رعایت دستورات و پروتکل‌های ستاد کرونای شهرستان است.

 

وی در پایان با تاکید بر اینکه برای نوشتن شیوه‌نامه برگزاری مراسمات هم باید مشارکت صورت گیرد یاد آور شد: موضوع مهم اقامه عزای سیدالشهدا (ع) است که باید طرح‌های مختلف جمع‌آوری و به مسئولان ارائه شود؛ ضمن اینکه به جهت الگوسازی خروجی رسانه‌ای مطلوب و اطلاع‌رسانی عمومی در فضای مجازی لازم و ضروری است.

 

لازم به ذکر است، همه مداحان شرکت‌کننده در این نشست بر تبعیت از مقام معظم رهبری و هماهنگی با ستاد مبارزه با کرونا تاکید کردند و اعلام داشتند سعی ما برگزاری مراسمات اهل‌بیت (ع) به نحوی است که با حفظ سلامتی مردم ولایی و عاشق امام حسین (ع) همراه باشد.

 

کد خبر 956857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha