پویش «خانواده حیدریم» در اندیمشک برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام آذرافروز با اشاره به برگزاری پویش خانوادگی «خانواده حیدریم» به مناسبت عید غدیر در اندیمشک گفت: این پویش به منظور سلامت شهروندان و بزرگداشت شعائر اسلامی برگزار می‌شود.

«حجت‌الاسلام حسن آذرافروز» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت دهه ولایت، با اشاره به برگزاری پویش خانوادگی «خانواده حیدریم» به مناسبت عید غدیر در اندیمشک به همت گروه جهادی و بسیج طلاب حوزه علمیه بقیه‌الله اندیمشک اظهار کرد: این پویش به منظور سلامت شهروندان و بزرگداشت شعائر اسلامی برگزار می‌شود.

 

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله اندیمشک سفیران هدایت شمال خوزستان با بیان اینکه پویش «خانواده حیدریم» در ۶ محور برگزار می‌شود افزود: فضاسازی بیرون منزل، تزئین داخل منزل، تهیه کیک خانگی با طرح غدیر، نقاشی با موضوع غدیر توسط فرزندان، مداحی و شعرخوانی و قرائت دعای امین‌الله به‌صورت خانوادگی محورهای این پویش هستند.

 

وی اذعان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۰ مرداد با ارسال مشخصات به همراه آدرس، تهیه فیلم به مدت زمان یک دقیقه و چهار قطعه عکس به شماره ۰۹۳۳۲۵۱۸۶۷۷ در این پویش شرکت کنند.

 

حجت‌الاسلام آذرافروز یاد آور شد: پس از بررسی و امتیاز دهی آثار، به ۲۰ خانواده برتر شرکت کننده در این پویش، ۲۰ کارت هدیه ۵۰ هزار تومانی اهدا می‌شود.

 

کد خبر 956874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha