۲ هزار نفر میهمان سفره امام علی(ع) در کانون مسجد جامع زاغمرز

شهبازی گفت: با برنامه ریزی انجام شده و به مناسبت روز عید غدیر خم، ۲هزار نفر میهمان سفره امام علی(ع) در کانون مسجد جامع زاغمرز خواهند بود.

« علی شهبازی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: با تاکید مقام معظم رهبری درباره تداوم کمک مومنانه در کشور و لزوم دستگیری از نیازمندان، مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در زاغمرز هم اجرایی شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز بهشهر افزود: تهیه سبد کالا و کمک معیشتی به افراد نیازمند منطقه هم به همت و تلاش کانون مسجد جامع زاغمرز و قرارگاه جهادی نهضت احسان و تعاون علوی نیکان زاغمرز در دستور کار است و اجرایی می شود.

 

وی با بیان اینکه کانون مسجد جامع زاغمرز در طول دوران کرونا در دستگیری از نیازمندان بیکار ننشسته است، یادآور شد: مردم منطقه در این مدت، شاهد تکاپوی فرزندان خود در پایگاه های بسیج و کانون های فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز در مقابله با کرونا و دستگیری از نیازمندان هستند  و در همین راستا با قوت قلب بیشتری کمک مومنانه را انجام می دهند.

 

شهبازی گفت: به همت کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز بههشر و با کمک های مردمی 3 رأس گاومیش خریداری و در روز عید غدیر خم ذبح و قربانی خواهد شد و در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

وی تصریح کرد: امروز که کرونا بشریت را نشانه رفته است و روزانه شاهد مرگ و میر فراوان در جهان هستیم و لذا در کنار هم بودن باید با دستگیری از یکدیگر این دوران را پشت سر بگذاریم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز بهشهر گفت:  در طول دهه ولایت و امامت، برنامه های مختلفی در دستور کار است که برگزاری مسابقات مجازی ، توزیع ماسک بین افراد و توزیع بسته های معیشتی و اطعام دهی از جمله اقداماتی است که به مناسبت دهه امامت و ولایت انجام می شود. 

کد خبر 956904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha