۴۰۵ واحد مسکونی ویژه محرومان در زیرکوه احداث می شود

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه ۴۰۵ واحد مسکونی در روستاهای زیرکوه احداث می شود، گفت: تاکنون ۳۰۶ واحد مسکونی را در راستای اجرای طرح مسکن محرومان به بهره برداری رساندیم و مابقی را تا پایان سال جاری به متقاضیان تحویل خواهیم داد.

«محمدحسین عربشاهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: در فاز اول اجرای مسکن محرومان در زیرکوه 350 واحد در نظر گرفته شده بود که از این تعداد ساخت 94 واحد مسکونی بر عهده کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار داشت.

 

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مردم استقبال خوبی از اجرای این طرح داشتند حدود 55 سهمیه دیگر برای احداث واحداهای مسکونی محرومان دریافت کردیم و مقرر شد در فاز دوم 405 واحد مسکونی در راستای اجرای طرح ملی مسکن محرومان در روستاهای زیرکوه احداث شود.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر 306 واحد مسکونی به بهره برداری رسیده است، گفت: تا پایان شهریور سال گذشته متقاضیان می توانستند برای دریافت وام 25 میلیون تومانی ثبت نام کنند و در این راستا 6 میلیارد و 500 میلیون تومان وام بلاعوض به متقاضیان اعطا کردیم.

 

عربشاهی با اشاره به اینکه زیرکوه در زمینه ساخت و ساز و جذب تسهیلات طرح مسکن محرومین رتبه برتر را در استان دارد، افزود: با توجه به اینکه مسکن محرومین نیاز به زیرساخت هایی دارد ما در سال گذشته و امسال از محل اعتبارات شهرستان برای تامین زیرساخت های این واحدهای مسکونی اعتباری بیش از 2 میلیارد تومان در نظر گرفتیم.

 

فرماندار زیرکوه با تاکید بر اینکه تعهد ما این است که تا پایان سال جاری 405 واحد به متقاضیان تحویل دهیم، ادامه داد: تاکنون 306 واحد به متقاضیان تحویل داده شده است و 94 واحد مسکونی دیگر در دست ساخت داریم که امسال به بهره برداری خواهند رسید.

کد خبر 956945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha