داوری بیش از ۹۰ شخصیت برجسته دانشگاهی در جشنواره رویش

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: بیش از ۹۰ شخصیت برجسته دانشگاهی آثار و فعالیت های جشنواره رویش را ارزیابی خواهند کرد.

 

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری شبستان، «محمد هادی عسگری» در نشست مجازی با اهالی رسانه با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره ملی رویش گفت: جشنواره ملی رویش به عنوان فعالیت های کانون های فرهنگی پس از سه سال وقفه امسال برگزار می شود. این جشنواره از بیست و چهارم مرداد ماه و اختتامیه آن بیست و هفتم مرداد ماه برگزار می شود.

 

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برای ارزیابی داوری و انتخاب برگزیدگان این دوره از جشنواره ملی رویش بیش از 90 شخصیت برجسته دانشگاهی انتخاب شده اند تا در فرآیند داوری آثار و فعالیت ها حضور داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه تغییرات عمده ای نیز در دستورالعمل هشتمین جشنواره ملی رویش ایجاد شده است، گفت: دانشگاه ها به سه گروه الف، ب، ج بر اساس تعداد دانشجو گروه بندی شده اند که دانشگاه های مادر و بالاتر از 10 هزار نفر دانشجو در گروه الف، دانشگاه های بالاتر از سه هزار نفر در گروه ب و دانشگاه های زیر سه هزار نفر دانشجویان موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی هستند که در گروه ج قرار می گیرند. کسب حد نصاب 50 درصد امتیازات به منظور ورود به فرآیند رقابت با هدف بهبود کیفیت فعالیت ها ضروری است. همچنین به منظور ارزیابی فعالیت های کانون های فرهنگی با هدف افزایش دقت در داوری آثار شاخص هایی نیز تدوین شده است و موضوعات کانونی از 32 به 23 موضوع با افزایش امکان رقابت کانونی تجمیع شده است.

 

 

 

 

کد خبر 956949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha