مسابقه کتابخوانی «غدیرخم» در بیرجند برگزار می شود

نذری با بیان اینکه همزمان با دهه امامت و ولایت مسابقه کتابخوانی «غدیرخم» به همت کانون شهید حججی در بیرجند برگزار می شود، گفت: این مسابقه برای سنین ۱۵ تا ۲۵ سال برگزار می شود.

«مریم نذری» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا، مردم استقبال زیادی از مسجد حتی برای اقامه نماز جماعت ندارند و در همین راستا کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند در نظر دارد تا برنامه های خود را در دهه ولایت و امامت به صورت مجازی اجرا کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند با بیان اینکه طی دهه ولایت مسابقه حفظ خطبه غدیریه را برگزار می کنیم، افزود: کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند طی دهه ولایت و امامت در فضای مجازی به پخش احادیث مرتبط با غدیرخم و خطبه غدیریه می پردازد.

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند طی دهه امامت و ولایت مسابقه کتابخوانی «غدیرخم» را برگزار می کند، ادامه داد: این مسابقه برای سنین 15 تا 25 سال برگزار می شود و مسابقه نقاشی با موضوع غدیر خم برای سنین 4 تا 10 سال در دهه ولایت و امامت برگزار می کنیم.

 

نذری با توجه به اینکه ویروس منحوس کرونا مانع برگزاری جشن در روز عید غدیرخم با حضور مخاطبان شده است، گفت: برای بزرگداشت روز عید غدیرخم در نظر داریم تا جشنی را در فضای مجازی برگزار کنیم و به پخش سرود و مولودی بپردازیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند بیان کرد: در روز عید قربان ذبح یک راس گوسفند داشتیم و گوشت آن را بین 50 خانواده نیازمند محله حاجی آباد توزیع کردیم و برای تهیه این گوسفند یک میلیون تومان از طرف کانون فرهنگی هنری مساجد استان و مابقی از محل خیرین تامین شده است.

کد خبر 956957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha